Najaar

Najaar

zaterdag 20 november 2010

Nog meer lichtjes...

\




Ik had er vandaag helemaal zin in.Nou moest het ook wel .Ik moet voor vrijdag nog heel wat maken. Ik heb me vandaag weer helemaal uitgeleefd op de lichtjesdecoraties.
Verschillende vormen maar nog wel met heel veel dezelfde materialen en in de naturel tinten.










Ik werk rond deze tijd zo graag met deze kleuren en materialen .Al zal ik ook voor het weekend nog wel wat roodtinten gaan verwerken.





Zo fotograferen dat en de lichtjes en de werkstukken goed uitkomen vind ik best lastig. Zie je lichtjes goed is de rest vaak wat donker en omgekeerd .Daarom ook nog wat foto's zonder licht.








Ga nu lekker op de bank met een wijntje ,lichtjes aan en genieten







5 opmerkingen:

Unknown zei

het moet toch heerlijk zijn, zoveel leuks met je handen te kunnen maken!!

PROOST!;)

Lynda

Hannekie(Sisterly) zei

wat mooi zeg wat je allemaal maakt. ben echt onder de indruk. heb zelf altijd wat moeite met de verhoudingen in stukjes. maar die van jou zijn prachtig hoor
gr hannie

LiLi M. zei

Hallo Bep, Bedankt voor je aardige commentaar op mijn post over vintage kerstversiering. Nu maar hopen dat die lui van de kringloop het niet lezen, anders zit er volgend jaar geen enkele oude kerstbal meer tussen de 15 ct. per stuk ballen!
Je bent lekker bezig zeg, mooie groendecoraties maak je, ik ga snel nog even verder kijken, tot ziens!

Thuis bij Tjits zei

wat ziet dat er gezellig uit, heerlijk hè om je hierin helemaal uit te kunnen leven!
fijne avond nog, groetjes Tjitske

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog en natuurlijk nieuwsgierig als ik ben ook even op jouw blog gekeken. Maar het is ook niet mis om twee zulke rechtse handen en een creatieve geest te hebben. Wat zijn de stukken mooi en sfeervol geworden. Kan me helemaal voorstellen dat je met je glaasje wijn genietend in het rond hebt gekeken.

groetjes Pauline