Najaar

Najaar

woensdag 23 februari 2011

Vogelnestje

Ik had op verschillende blogs al van die leuke bloemvormen gezien met een vogelnestje.




En dat moest natuurlijk uitgeprobeerd worden. Ik zag ze gemaakt van muziekpapier maar wilde zelf een iets "natuurlijkere"uitstraling.



Ik had nog papier met een vogel ,takjes en blad. En met allerlei eieren.
De vogel is helaas niet meer te zien ,maar de bruintinten passen wel mooi bij de eitjes.




Maar met de eieren vind ik toch wel het mooist .De blauwtinten ,gecombineerd met een blauw druifje ,een nestje ,een vogel en wat eitjes werd onder mijn stolp een echt lentetafereeltje.



Bij gebrek aan wilgentenen heb ik het nestje gedraaid van hederaranken , werkte wel wat lastiger maar het is toch wel een echt nestje geworden.





Ik zie al weer allerlei mogelijkheden ,in maat ,in verwerken , in papiersoorten ,dus er volgen er vast nog meer.







5 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Wat een ontzettend leuk idee.
Fijne creatieve week nog.
Groetjes Marja

Anoniem zei

Heel leuk Bep!

Dan ziet het er meteen weer heel anders uit!

Je zou ook takjes kunnen gebruiken van de berk. Die liggen meestal wel voor het oprapen!

Fijne dag, groetjes Thea♥

Bonjade zei

Wat super zeg......je bedenkt het toch maar mooi steeds....
Een prachtig voorjaars tafereel.
(MOet je nagaan, hier ligt sneeuw vandaag ;(...nu vraag ik je....
IK WIL LENTE!!!)
Gelukkig hier bij jou.....

Nu maar wachten wat voor liefs er uit je broed eitjes komt....;0)

Kind An Huys zei

Wat ziet dat er leuk uit!!! Heerlijk creatief bezig geweest....
Fijn weekend,liefs, Anne.

Fan sels zei

Hallo Bep, ik heb iets voor je, kijk maar even hier:

http://fansels.blogspot.com/2011/02/award-uitgeven.html#links

Groetjes, Truus.