Najaar

Najaar

woensdag 15 juni 2011

rozen die bloeien.......







De rozen bloeien zo ontzettend mooi , eerst hebben we mogen genieten van de pioenrozen en nu bloeien de klimroos ,de rozenboompjes en de struikrozen prachtig.





Prachtige tinten , wit ,zachtroze en wat feller roze .Ik moet rozen altijd combineren met nostalgische materialen ,een mooie oude kaart , oud glas ,een hartje.







Zo komen rozen toch helemaal tot hun recht ,heerlijk romantisch met een vleugje nostalgie.




















11 opmerkingen:

flowersandhome zei

Heel mooi! Leuke collages.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Prachtig je collages,ik heb zitten genieten,rozen zijn voor altijd en inderdaad een prentje of iets erbij,schitterend! lieve groetjes Joke.

Anoniem zei

Wat heb je prachtige collages gemaakt, heerlijke combinatie die nostalgische plaatjes met de rozen. Echt een post om van te genieten,
lieve groet, Sonja

letrecivette zei

It's a beautiful collage!Have a great day!
Monica

Claudia Leertouwer zei

Wat een mooie collage's!

Mayflower zei

Wat een prachtige collage met de Rozen Bep, die nostalgische sfeer past er heel erg mooi bij.
Hier doen de Rozen het ook zo uitbundig, wat is dat genieten hè.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Anoniem zei

Prachtige rozen Bep!

Dat is zeker genieten!

Je hebt er geweldige collages van gemaakt. Leuk met die nostalgische plaatjes erbij.

Groetjes Thea♥

Room Seventeen zei

Helemaal mee eens, rozen zijn romantisch en nostalgisch!

Huize Kip Kakel zei

Wat een mooie blog, ik meld me aan als volger;-))
Kom je ook een keer bij mij buurten, gezellig!
Fijne dag, groetjes Hannie

hokje zei

Wat een prachtige collages heb je gemaakt van je rozen en andere spulletjes; een heel romantisch sfeertje. Hier (nog) geen rozen in de tuin, maar als ik al die mooie posten voorbij zie komen, moet daar toch maar eens verandering in komen ;)

Fijn weekend,
Miranda

Makkie zei

Dank voor je lieve felicitaties!
Wat geweldig die collages!
hartelijks