Najaar

Najaar

woensdag 14 september 2011

bloemetje op woensdag




Het is weer woensdag dus weer tijd voor een bloemetje .Deze keer een echt najaarsstuk wat vrij simpel te maken is .Maar met een heel leuk resultaat.
Je neemt een halve piepschuimbol en je snijdt in de bovenkant een grillige vorm uit .Niet overal even breed zodat er geen hele rechte lijn ontstaat.




Daarna ga je de bol bekleden met blad. Dit kun je doen met kleine speldjes maar ik nam deze keer dubbelzijdig tapijttape.Dit kleeft erg goed. Neem blad wat mooi indroogt ,en dat is om deze tijd niet moeilijk te vinden.Ik heb voor deze bol het blad van de pioenroos gebruikt.

Posted by Picasa
Onder de bol klem je een blok oasis en dan vul je de opengesneden ruimte aan de bovenkant met allerlei najaarsbloemen. Voor een lijnenspel nog wat takjes aan een slinger geregen en over de bol gedrapeerd ,Wat losse blaadjes en pareltjes in kleur op de schaal en je kunt genieten van een mooi najaarsstuk. Kijk voor nog meer bloemetjes bijVeronique

14 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

wow wat mooi zeg..die kleuren..geweldig gewoon
liefs hannie

It's me zei

Erghhhh mooi hoor!! liefs van mij...xxx..

Petra zei

Heel mooi hoor, prachtige kleuren.

groetjes Petra.

Stina zei

dat ziet er gezellig uit!!!

gr stina

Een sneller kloppend hart zei

Dat is echt prachtig gemaakt zo!

Fijne dag!

Veel groetjes, Veronique

Anoniem zei

Heel erg mooi Bep!!

Groetjes Thea ♥

hokje zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Thuis bij Tjits zei

wat bijzonder mooi!!

lieve groetjes, Tjits

Verrassend Goed! zei

Prachtig najaarsstuk!
Heerlijk sfeertje zo en super foto's.
warme groet,
Marianne

Trudy zei

Heel origineel, en vooral ook heel goed gelukt!!

Jolanda zei

wat leuk! Jammer dat we de andere kant niet zien:) lieve groet

Krek wak wou zei

Wauw wat mooi! En eigenlijk niet zo moeilijk! Vooral die donkere roze kleur is erg mooi!
Groetjes van Nicole

Elly's kleine idylle zei

Wat prachtig !!!!vooal de kleur gebruik vind ik mooi !!
kom via Ingrid op je blog en ik moet zeggen.... ik vind het hier super leuk wat een mooie blog !!!.Ik ga je volgen hoor want hier wil ik niets missen van al het moois !!Ik hoop dat je mij ook gaat volgen.
Een warme groet Elly.

bleudelavandou zei

Prachtig geslaagd, ook de kleuren vind ik prachtig.

Liefs
marieke