Najaar

Najaar

woensdag 5 oktober 2011

bloemetje op woensdag


Eigenlijk is er geen bloemetje te bekennen bij mijn bloemetje op woensdag.
Maar ik wilde hem jullie toch even laten zien.
Een krans waarin een stuk steekschuim geklemd is , en deze is helemaal volgelijmd en gestoken met prachtige herfstmaterialen.



  
Posted by PicasaEen stuk waarvan je ,doordat er alleen droogmaterialen gebruikt worden, heel lang plezier van zult hebben.
Voor nog veel meer bloemetjes op woensdag kijk even bijVeronique

6 opmerkingen:

@nne zei

deze krans is gewoonweg prachtig! heerlijk toch wat de natuur ons te bieden heeft ... lieve groet, @nne
p.s. het is trouwens erg leuk om je blog te ontdekken ... ik ga meteen op verkenning, want je workshops interesseren me! liefs, @nne

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat prachtig gemaakt!

Mooie kleuren combinatie en hier zal je zeker een tijd lang plezier van hebben.

Lieve groet,

Loes

Fan sels zei

Mooie herfsttinten en een prachtig stuk zo in het midden van de krans.
Daar heb je i.i.d. vast nog heel lang plezier van.

Krek wak wou zei

Wat een super leuk idee! Erg leuk om eens in de krans te versieren dan de krans zelf! Daar heb je de hele herfst plezier van!
Groetjes van Nicole

It's me zei

Heel mooi weer!! fijne avons liefs van mij...xxx...

Ina zei

Leuk, met zo'n idee kun je volop mee an de slag !!

Leuke blog overigens, ik kijk er al een tijdje op.



groetjes